A gyerekek üzenetei:

Attila üzenete:

"Szia Anya, Isu, Máté, Niki! Hiányoztok nagyon! Jól érzem magam! Finom a kaja. Szép a kilátás! Jó a szállóhely! Jól haladok az olvasónaplómmal. Jó nagy az itteni udvar. Én gyújtottam meg a misén a gyertyát. Megnyertük a heti tisztasági szoba versenyt. Jól alszom éjszakánként. 

Puszi: Atka"

 

Vercsi üzenete:

"Szia Anya, Apa, Juli, Marci! Nagyon jól érzem magam és istenien főznek itt. Nagyon hiányoztok. Ma misén én gyújtottam meg a gyertyát. Nagyon jól aludtam este. Holtversenyben mi nyertük meg a heti tisztasági szoba versenyt. 

Puszi: Vercsi"

 

Bogi üzenete:

"Szia Apa, Anya, Marci, Bars! Nagyon hiányoztok. Ma én gyújtottam meg a gyertyát a misén. Holtversenyben mi nyertük meg a heti tisztasági szoba versenyt. 

Puszi: Bogi"

 

Roland és Noémi üzenete:

"Sziasztok! Hiányoztok nagyon! Enikő hogy van? Találtunk barátot, akit úgy hívnak hogy Bori. 

Ölelünk szeretettel: Noémi és Roland"

 

Lénárd üzenete:

"Nagyon hiányzol Anya! Egyik nap volt pizza ebédre. Holtversenyben mi nyertük meg a heti tisztasági szoba versenyt. A szoba nevünk az, hogy Billiárdosok :) Örülök, hogy Szeder megkerült. Hogy ha Kokó előbb visszajön Spanyolországból, akkor mond meg neki, hogy én is hamarosan jövök haza Liechtensteinből. 

Puszillak: Leni"

 

Joci üzenete:

"Szia Anya! Hiányzol! Alig várom, hogy hazamenjek. Nagyon jól érzem magam. Az egyik nap pizza volt az ebéd, az nagyon finom volt. 

Puszi: Joci"

 

Ramóna üzenete:

"Sziasztok! Hiányoztok! Puszillak titeket! Hogy van Kamilla meg Milán? Alig várom, hogy találkozzunk! Rami :)"

 

Marci üzenete:

"Sziasztok! Hiányoztok! Megérkezett a képeslap? Nagyon jók az itteni játszóterek. Holtversenyben mi nyertük meg a heti tisztasági szoba versenyt. Köszönöm, hogy mindennap írtok nekem! Nagyon várom, hogy találkozzunk! Jó tanulást, jó munkát, jó pihenést! Pénteken voltunk úszni és szombaton meg finom pizza volt az ebéd! Nagyon jók az esti mesék. Képzeljétek el, hogy nagyon sok ajándékot kaptam. 

Sok sok puszi: Marci"

 

Fruzsi üzenete: 

Szia Családom! Nagyon hiányoztok! Képzeljétek el, hogy nagyon sok ajándékot kaptam. Sokat mentünk játszótérre és sokat fürödtünk az uszodában. Sokat játszottunk az elmúlt napokban. 

Puszi: Fruzsi"

 

Andris üzenete: 

"Szia! Köszönöm az üzenetek. Hiányzol nagyon Anya!

Puszi: Andris"

 

Évi üzenete:

"Nagyon hiányoztok! Alig várom, hogy hazamenjek mert hiányoztok nagyon! Szeretlek titeket!

Puszillak titeket: Évi"

 

Hajni üzenete:

"Szia Anya! Tetszenek a dolgok, amiket itt kaptam. Tetszik, hogy mindenhova elmegyünk kirándulni. Tetszenek az itteni játékok. Vannak itt szép jelmezek, szeretek beöltözni. 

Puszi: Hajni"

 

Bori üzenete:

"Szia Anya! Hogy vagy? Meggyógyult a Gábor? Jól vagyok. Szeretek itt billiárdozni. Gábornak viszek majd meglepetést. Finomak a kaják itt. Nagyon hiányzik Apa és Gábor és Anya. Boginak Nagyon Boldog Szülinapot!

Puszi: Bori"