A gyerekek üzenetei:

Ati üzenete:

"Szia Anya! Egy nappal később megyünk haza! Remélem, hogy megkaptad a leveleket. 

Puszi: Ati"

 

Vercsi üzenete:

"Sziasztok! Nagyon Hiányoztok! Remélem jól vagytok mert én nagyon jól vagyok! Többet Írjatok! Finom a kaja itt. Lehet, hogy mi nyertük a szobatisztasági versenyt. Három plüssöt kaptunk. Képzeljétek volt kettő szivárvány. Nálunk 20-25 fokok vannak. Elmentünk a hegyekbe egy tóhoz. Egy nappal később megyünk haza, pénteken leszünk otthon. Légyszi gyűstd a stikkizeket. Ki jön értem a vonatállomásra? Amikor hazaérek kérlek süss nekem palacsintát. 

Puszi: Vercsi"

 

Andris üzenete:

"Szia Anya! Hiányoztok! Már csak két nap van hátra, hogy menjünk a hercegnőhöz. Nagyon jól érzem itt magam. Két szivárványt láttunk szombaton. Egymás felett voltak. 

Puszi: Andris"

 

Bori üzenete:

"Hogy vagytok? Én jól vagyok. Gábor már meggyógyult? Jól éreztem magam, de hiányzik az otthon, Gábor meg ti is és Apa is. Szép a táj és friss a levegő. 

Puszi: Bori"

 

Marci üzenete:

" Sziasztok! Nagyon Jó itt, de azért ti is hiányoztok! Képzeljétek 18-án este indulunk haza. Anya légyszíves mond meg Heni néninek, hogy 19-én érünk haza.  Hogy vagytok? Ki jön értem a vonatállomásra? Pénteken lehet, hogy még beszeretnék menni a suliba. Szeretlek titeket!

Sok sok sok puszi: Marci!"

 

Évi üzenete:

"Sziasztok! Nagyon hiányoztok! Sok puszi Anya, Apa, Ádi, Ricsi! Kaptunk sok ruhát."

 

Lénárd üzenete:

"Hiányzol Anya! Nagyon jó a nyaralás. Nagyon jó cipőket kaptunk! Én Puma cipőt kaptam!

Sok puszi: Leni"

 

Fruzsi üzenete:

"Szia Család! Nagyon hiányoztok! De leginkább Zsófi! Remélem hogy gyűjtitek a stikkezt. Azt is remélem, hogy Mama jól van. Meg azt is remélem sütsz anya palacsintát. Azt is remélem, hogy tejberizses palacsintát is csinálsz. Képzeld Anya, hogy zenét hallgatunk és volt WellHello! 

Puszi: Fruzsi"

 

Rami üzenete:

"Sziasztok! Nagyon hiányoztok! Hogy vagytok? Puszillak titeket!"

 

Noémi és Roland üzenete:

"Sziasztok! Hiányoztok! Ettünk pizzát. Két nap múlva megyünk a hercegnőhöz. Remélem Apa csinál palacsintát. Remélem pénteken nem kell bemennem az iskolába! :)

Puszi!"

 

Bogi üzenete:

"Sziasztok! Nagyon hiányoztok! 21 fok volt, nálatok? Ha a blog nézése az esti program, akkor írjatok többet. Pénteken érek haza. Tudtátok? 

Puszi: Bogi"

 

Hajni üzenete: 

"Szeretlek Anya! Én vagyok az aki a legtöbbet játszik! Tetszik az itteni babakonyha. Szeretek rajzolni. Nagyon várom, hogy hazamenjek!

Puszi: Hajni

 

Joci üzenete:

"Szia Anya! 5 nap múlva otthon vagyok. Finom az étel. Jó az udvar. 

Puszi: Joci"